Ősmaradványok Magyarországon

Ősmaradványok Magyarországon

Ősmaradványok Magyarországon #8 - Hát ez még mi?

2019. május 19. - SzékelyÁron

Még régebben, 2018 őszén nagyon alacsony volt a vízállás a Dunán. Kimentem a Margit-szigetre kagylókat és régi pénzérméket gyűjteni, amelyek az alacsony vízállás következtében kerültek szárazra. 

 

Ezeket mind még is találtam, ám találtam még valamit, amit nem értek, hogy hogyan került oda. Erről van szó:

 

 screenshot_2019-05-19-16-35-19-999_com_miui_gallery.pngKagylókövület és tőle balra egy csigakövület a Margit-szigetről 

 

Valószínűleg a Duna valahonnan messzebről hozta ide. 

A bejegyzés trackback címe:

https://lelohelyek.blog.hu/api/trackback/id/tr9114835356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lobo Marunga 2019.09.24. 08:38:12

A Duna sokfelé jár, és sok mindent visz magával. Én találtam már a Dunakanyarban nummuliteszt.

SzékelyÁron 2019.09.24. 15:06:08

@Lobo Marunga: Igen, utólag nézve biztosan a Duna hordta oda:)
süti beállítások módosítása